Khao San Road - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van nikitairene - WaarBenJij.nu Khao San Road - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van nikitairene - WaarBenJij.nu

Khao San Road

Door: webmaster

05 Juni 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo mensen!

Wat is het hier warm! Vandaag schijnt de zon, vandaar.
We doen lekker rustig aan en laten het zweet lui van ons lichaam lopen onder genot van een drankje.

Vanavond vertrekken we naar Chiang Mai in het noorden. We gaan met de nachttrein, dat is wel jammer. We wilden graag uit het raampje kijken, ook al duurt deze tocht 14 uur.

Gisteren zijn we met de taxi naar een winkelcentrum geweest. We hadden een deal gesloten voor honderd bath. Maar nadat de taxi chauffeur ons opsloot aan het einde van de rit hebben we toch maar 200 betaald. Schijnt ook de normale prijs te zijn maar ja.

Deze straat is erg interessant.
Als je hier een avond op het terras zit kom je de meest vreemde mensen tegen. Bijvoorbeeld: er kwam een man die een peuk vroeg aan Irene, en daarna zijn etterende sigaretten brandwonden liet zien.
Er loopt hier ook een oude hippie rond met zijn eigen foto onder zijn arm. Wat hij hier verder doet is niet bekend.

Ook al wel wat leuken mensen ontmoet, de eerste Nederlander! Soort zoekt soort zeggen we maar.
En ook aantal aussies. Kon ze alleen niet echt verstaan, extreem accent.

We hebben het hier nog wel naar onze zin, maar het is wel erg druk. Tijd om te gaan dus. In Nikita's woorden: Tijd om de natuur op te zoeken.

Nog een leuk detail, Nikita's naam is erg populair onder de bevolking. Zodra ze haar naam zien of horen worden ze helemaal enthousiast: yes tjikita.

Vandaag gaan we nog even een tempel bezoeken als we tijd en zin hebben.

Dat was het dan weer.

Liefs Nikita en Irene

• 05 Juni 2008 - 08:07

Renske:

Hoi Pi en Tjikita,

Leuke foto's!! RRR lekkere etterende brandwonden haha. Ik ben aan het werk, grrr.

Kus!

• 05 Juni 2008 - 09:43

Shamida En Robbie:

dag schatjes!
    wat leuk!!! geniet maar van het weer: het regent hier!
    kusjes van Rob en Shamida

• 05 Juni 2008 - 17:08

Caro:

hai meissies, jeetje wat ben je ver weg maar wel leuke verhalen. ik wacht op de leuke foto´s van de natuur, tempels, rugzakken en andere hollanders daar en jullie leuke smoeltjes. lekker genieten .... later

• 06 Juni 2008 - 19:16

Koos En Ellen:

Ja, gauw de natuur in, zo kennen we Nikita weer. Jullie zullen er nu wel zijn, ben heel benieuwd naar het volgende verslag (ook hoe de treinreis bevallen is). Kus!!

• 06 Juni 2008 - 20:09

Meltem:

Lieve meiden!
    Wat leuk om jullie zo lezend te volgen.
    Benieuwd naar jullie belevenissen!
    Take care,
    Much love

• 07 Juni 2008 - 17:41

Yumme En Appie:

Heeeey Meiden
    Zo te lezen hebben jullie het super,wat leuk om dit allemaal te kunnen lezen.Heel veel plezier voor jullie,en geniet er lekker van.

Dikke knuffel van ons

• 08 Juni 2008 - 10:45

Mieke:

leuke foto's meiden, irene je loenst een beetje als je moe bent, maar dit is wel heel erg. Er zijn nog lenzen voor je aangekomen, ik bewaar ze voor je. Jullie de nachttrein in, Bas en ik eruit. Net terug uit Kopenhagen, prachtig weer gezellige stad. Geniet maar lekker van jullie luiheid, je krijgt nog genoeg te zien en te beleven. Wat een streek van die taxichauffeur. Dat doet armoe met mensen. Ze verraden vooral zichzelf. Gelukkig is het voor jullie niet teveel geld. Liefs Mieke

• 08 Juni 2008 - 17:57

Ellen:

He nog steeds geen bericht van jullie, vast moeilijk een internetcafe te vinden in het Noorden? Nikita je telefoon doet het ook niet? Lekker primitief nu voor jullie.

• 09 Juni 2008 - 13:38

Fleur:

Hi lieverd!

Ik lees dat je het goed naar je zin hebt, gelukkig maar :)
    Jammer dat ik je niet meer heb gezien van te voren. Heb je nog gebeld maar kreeg je voicemail :(
    Heb je eigenlijk al een simkaart gekocht, want dan wil natuurlijk wel je nummer :)
    Ik mis je wel al, nu al :S
    Heel veel plezier iig enw e houden contact.

Heleboel kussjes!