bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van nikitairene - WaarBenJij.nu bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van nikitairene - WaarBenJij.nu

bangkok

Door: webmaster

02 Juni 2008 | Thailand, Bangkok

hallo iedereen!

Om het verhaal goed te beginnen hebben we 11 uur naast een pornokijkende windenlatende rochelende thai gezeten. Bij aankomst in het hotel bleek dat alle gassen waren ingetrokken in onze kleding. mmmm

Het hotel was mooi en zeer duur, voor thaise begrippen. Wij als nederlanders blij dat het gratis was. We zijn meteen gaan slapen.
De nacht daarna zijn we ook gebleven want die was dus gratis.

Irene heeft Nikita gedwongen een kilo of 5 terug naar Nederland te laten sturen. Een erg emotineel afscheid, vooral het haarmasker.

Vandaag 2 Juni hebben we de taxi naar koshan road genomen. Voor iedereen die niet weet wat dat inhoud, hier zitten alle backpackers.

Veel leuke winkeltjes. Irene heeft Nikita ervan weerhouden al de net gedumpte spullen weer terug te kopen.
Uiteindelijk heeft ze 2 broeken en truitje gekocht. In ruil voor nog een broek terug naar Nederland. Jaja we leren al goed onderhandelen.

Koshan road is erg leuk en gezellig. Zo zonder airco buiten dus is het erg heet.

Voor nu laten we het hierbij.

word vervolgd....

• 03 Juni 2008 - 07:43

Irene:

haha gadver vieze thaise vent. zijn de gassen inmiddels weer vervlogen? en zelf niks gekocht pi? wat kostte dat hotel dan? ben wel benieuwd naar het prijsverschil. ben blij dat jullie goed aangekomen zijn!!! veel plezier! kus

• 03 Juni 2008 - 07:44

Renske:

Haha JEZUS ik ben zo met jou in gedachten dat ik een reactie onder jouw naam plaats. Pfff haha

• 03 Juni 2008 - 12:58

Ex-collega's:

Lieve Ireen,

We zijn blij dat je heel bent aangekomen in Thailand! Heb je alles nog????? Nog niks kwijtgeraakt????

Veel plezier en liefs
    van je ex-collega's van de vpro

• 03 Juni 2008 - 19:33

Mieke:

nou jullie zullen wel meer geurtjes tegenkomen daar en anders wel beestjes oid. Wat fijn dat het gelijk leuk is. iik ben reuze trots op jullie, je doet het toch maar! Irene koop je nog een fototoestel, want alles wat je nu niet fotografeert ben je later vergeten omdat je zoveel indrukken gaat opdoen! Dag meissies goede reis naar het noorden Liefs van mieke

• 03 Juni 2008 - 19:51

Mieke:

ireen ik heb fotoruimte voor je gekocht dus je kan ze erop zetten!

• 03 Juni 2008 - 21:59

Renske:

Jaaaa foto's!!!!

• 04 Juni 2008 - 19:41

Nora:

haha, was wel goed voor de conditie geweest als Nikita alles mee was blijven sjouwen. Heb je het reis bureau nog gevonden? xxx

• 05 Juni 2008 - 09:49

Shamida:

sterkte nikita!

• 06 Juni 2008 - 19:18

Ellen:

He schattebout, je mama heeft natuurlijk heel erg met je te doen. Mis je je spulletjes al? 5 kilo is een heel gewicht dus je hebt heel wat spulletjes moeten verzamelen. Moeten wij zeker betalen als het pakket in Nederland aankomt??